Abc.fi

• Turvallisuuspalvelut
  • Sähköalan hommat kattavasti
  • Sähköurakointi

Timsec Oy on vuonna 2006 perustettu yksityisten ja yritysten turvallisuuteen erikoistunut yritys. Yrityksemme osaaminen perustuu vankkaan alan tuntemukseen jo vuosien ajalta.
Tarjoamme asiakkaillemme laaja-alaisen osaamisen turvatekniikan alueella. Palvelumme kattavat eri järjestelmien suunnittelun, asennuksen, huollon ja koulutuksen.

Toimittamamme tuotteet ovat kaikki tunnettujen laitetoimittajien ja valmistajien toimittamia ja viranomaisten sekä vakuutusyhtiöiden hyväksymiä.

Toimialueena Itä-Uusimaa ja pääkaupunkiseutu

Tutustu kotisivuilla tuotteisiin ja pyydä tarjous.

Hakusanat